Page 6 - EIC INTER - Juny 2014

6 | Juny de 2014 | Inter. EIC Magazine
          primària

De colònies a la Manreana, Juneda

l  12,  13  i  14  de  maig,  els  després,  i  entre  tots,  a  parar  venir a buscar els monitors per  Els més grans tenien més tallers  néixer,  donar  un  tomb  amb  el
         Ealumnes       de   primària  taula i a dinar. Els mestres van  començar  el  joc  de  nit  amb  a la tarda i després de sopar, la  carro, interactuar amb tot tipus
         hem  anat  de  colònies  a  la  servir el dinar. després, van venir  llanternes,  que  es  va  acabar  disco! Va ser genial!  d'animals de granja... Ha estat...
         Manreana, Juneda. Hem estat  els  monitors,  ens  vam  repartir  passades les onze. Llavors vam  Ha  estat  tot  molt  autèntic  total!
         un total de cent nou alumnes  per  grups  i  ens  van  explicar  el  anar a les habitacions a dormir.  recollir els ous, munyir vaques,  Així  doncs,  podem  dir  que
         i   deu   mestres   (Martha,  primer  taller.  Mentrestant,  van  L'endemà ens vam aixecar ben  fer  els  iogurts  i  els  flams  que  l'estada  va  ser  molt  profitosa
         Mandi, Maite, Matthew, Artur,  dinar  els  mestres.  després  es  d'hora  per  passejar  una  mica  hem  menjat  de  postres,  fer  el  en tant que la canalla ha gaudit
         Anderson,    Ángeles,   Cati,  van afegir al taller.       abans d'esmorzar. I altra vegada,  pa i coques per berenar, veure  molt de les activitats proposades
         Natàlia, Montserrat).         Un  petit  incident  va  ocórrer  a parar la taula i a esmorzar!   com  ferren  als  cavalls,  veure  com  de  la  convivència  amb
                                       quan el Rustam va caure i el van  Vam rebre la visita del Sr. Fuster,  cries de cavall i vaca acabats de  companys, monitors i mestres.
         Montserrat Caparó             haver de portar a curar, primer  que  va  estar  molt  content
         Vam arribar a la casa de colònies  al  CAP  i  després  a  l'Hospital,  de  veure  què  bé  que  ens  ho
         al  cap  d'  una  hora  i  mitja  de  on  li  van  fer  radiografies  per  passàvem!
         sortir  de  l'escola.  Vam  poder  descartar  cap  fractura  o  fisura.  després  un  altre  taller  ens
         deixar les motxilles i a esmorzar!  Només va ser un ensurt!  esperava: pa, cavall, granja, forn
         després,  els  monitors  ens  van  Un  cop  acabada  la  primera  de pa, làctics, aventura... Un cop
         explicar  les  normes  de  la  casa  part  del  taller,  vam  berenar  i  acabat el taller, petits i mitjans
         i  ens  van  presentar  el  joc  de  vam  continuar  amb  l'activitat.  vam poder disfrutar d'un tomb
         descoberta.  Seguidament,  ens  després  d'una  mica  de  temps  amb carro per la finca.
         vam distribuir a les habitacions  lliure ja es va anar fent l' hora de  Seguidament,  parar  taula  per
         i   vam   preparar   els   llits  tornar a parar taula i sopar.  grups i dinar. després de dinar
         adequadament.                 A  l'acabar  de  sopar  ens  van  el comiat de cicle inicial i mitjà.